Przykładowe pytania w teście na egzaminie DIMAQ:
1. Które z poniższych badań będzie najbardziej pomocne, aby zidentyfikować serwisy internetowe odwiedzane przez grupę docelową Twojej marki:
A. PBI/Gemius Megapanel
B. TGI
C. Badanie CATI na grupie 100 respondentów z grupy docelowej
D. NetTrack
2. Jeśli adres internetowy rozpoczyna się od „https://” oznacza to, że:
A. strona jest wyświetlana w wersji mobilnej
B. połączenie jest szyfrowane
C. strona może być niebezpieczna dla komputera
3. Affinity Index to:
A. dopasowanie użytkowników z grupy celowej na wybranej witrynie w stosunku do dopasowania użytkowników grupy celowej w całej populacji internautów
B. udział liczby użytkowników z grupy docelowej w liczbie wszystkich użytkowników danej witryny
C. stosunek liczby użytkowników danej witryny do wszystkich użytkowników internetu
4. Umówiłeś się z agencją, że otrzyma success fee jeśli wygeneruje minimum 1000 leadów. Jeżeli budżet kampanii wyniósł 100 000 PLN a wskaźniki CPC i CPL wyniosły odpowiednio: 12 PLN i 90 PLN, to:
A. agencji należy się success fee
B. agencji nie należy się success fee
C. trudno powiedzieć, czy agencji należy się success fee
A. Zawiera w sobie treści wideo
B. Nie jest zgodna ze standardem IAB
C. Może być klikalna
D. Nie może być klikalna
2 – B